17. syyskuuta 2009

Perus huttua

Tänään taas oli reenit, ja koirakoita oli tooosi monta, eli odotteluksi meni :(
Tässä nyt tän päivän kaks rataa, josta toi alempi mentiin itsenäisesti.
Siinä mun nyt lähinnä piti otta jaffaa haltuun koska se taas ryntäili lähimmälle esteelle, minkä näki. Mutta jos nyt vähän tarkemmin sitte kerron...eli mä koin helpoimmakis mennä lähdössä seisomaan tohon 2-kohdan tuntumaan, ja siitä lähettää koira putkelle. No, 4 tuotti vähän vaikeuksia, samoten 7-8 kohta. Mutta mä kuitenki halusin menää tota muutaman kerran....okei, ei kertaakaan saatu puhdasta suoritusta, mutta mä koklaan tätä vielä kotona ;)
Ylemmässä sitten oli valkku (Niina Niemi) mukana antamassa neuvoja.
Puomilla pysähty täydellisesti, putkeen irtos hyvin, mutta: kun valssasin putken edestä, unohdin kiljua missä olin, nii koira sinkosi kohti noita katkoviivoja -.- (siinä oli ansa=pussi). Toisella kerralla kiljuin ja meni täydellisesti kepeille saakka (5) muuta :D peräti kolmen keppitoiston jälkeenkin jätti viimeisen kepukan suorittamatta. Ei ehditty siihen sitte paneudettua, mutta me reenataan TÄTÄKIN!
-----
Sitten hieman kotipiha reeniä:
Olen miettiny noita juoksukontaktejja, tullut siihen tulokseen, että ehdottomasti EI!
No eilen sitten Jaffa oli niin villina (mikä on harvinaista kotipihalla) että reenattiin vähän irtoamista. Perus huttua, aita-putki-aita ja lopussa pallo palkkana. Vauhtia oli ainaki 1000km/h, ja mikä parasta, mä en liikkunu yhtään mihinkääään.
Sitte vaihdoin lopussa olleen aidan asentoa hieukan viistoon. Sen siis pitäs mennä aita takakautta. Aatelkaa, tääki meni ihan nappiin! okei, vasta toka kerralla ku unohin huutaa "takaa" :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti