9. lokakuuta 2010

Kisat Haukiputaalla

Aijemmin sanoin että nää ois meidän vikat startit tälle vuodelle, mutta mä niin kovasti haluisin sen viimeisen nollan lähetettäväksi agiparson 2010 tuloksiin. Tällä menolla se ei tule toteutumaan...

Kassin kisat siis Virpiniemessä, ja tuomarina Marjo Heino.
Ensin oli B-rata, eli hypäri.

Tää tuntu kivalta, ja nättiö menoa meillä mun mielestä olikin :D Jaffa tosin pudotti ensimmäisen riman!!! Ja hyllytettiin sitten 14-esteellä kun meni 13-esteen ohi. Mä vissiin lopetin ohajuksen tai jotain. Koira kylläkin veti 12 jälkeen niin kovan kaarroksen eetä oli vaikee saada takas kuvioihin se.
Mutta joo, harjoteltiin tätä kolman suoraa just ennen starttia, ja se suju tosi hyvin! En ymmärrä mikä meni vikaan sitte ite radalla.
Kepeille irtos yllättävän hyvin, mutta jätti pari keppiä pujottelematta...huoh!

A-rata, eli agilityrata näytti tältä...

Turhan isoja estevälejä meille. Mutta se meni kenun!! Vaikka se oli heti alussa :o
Minä sähläsin puomilla. Juoksin suoraan persjättöön, enkä käskyttänyt koiraa, joten sehän lensi jo alastulon puolivälistä maahan! Miks ihmeessä mä menin semmosta tekemään, ku oisin voinu ihan hyvin vaan takaaleikat aputkelle, ja tutustuinki sen niin.
A meni jo paremmin, ja 11 oli oikeen tiivis ja hyvä. Lopussa välistäveto meni hyvin, mutta kepeillä ei pujotellut kahta viimeistä. Toisella yrittämällä sama, ja en sitten enää jaksanut väkslätä. Tuloksena HYL.
Videolle en saanut, mutta eipä siinä mitään nähtävää olisi ollutkaan :D

Nyt yöjunaan kohti Helsinkiä, ja Lohjan PRT erkkaria!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti