3. joulukuuta 2009

Ilo irti reenatessa

Toiseksiviimesiet reenit takana, ja ihan hyvä fiilis jäi :)

Tänään taas jankattiin jaakotuksia monessa eri kohtaa radalla.
esimerkiksi 2 aidalle tein jaakon joka meni aina ihan nappiin. sitten persjättö 4 aidalle, jossa myös jaakotus putkeen. sitten tuleekin paras osuus, eli "eteen!" jossa Jaffa luki mua aika tarkkaan. Silti edisti hyvin eikä tarviinnut ihan vierellä mennä.
Vuron jälkeen iskä toi Niilon mulle halliin, että voisin ottaa vähän häiriöreeniä.
No, annoin sen eka tutustua uuteen reenipaikkaansa, ja tottua koutsin koiran haukkumiseen radalla. Sitten alkoin vaatimaan katsekontaktia. harmi vaan mulla ei ollu naksua mukana, eli se ei täysillä jaksanu keskittyä. Sain muutaman sivulletulon jne.
Ja lopuksi riemu irti tyhjässä hallissa :D
----------------------
Olen nyt miettinyt että jos sitä lähtin Jafun kanssa korkkaamaan kisaura Kajaaniin tammikuussa. Se ei vielä ole varmaa kun kyyti pitäisi saada kotiinpäin :/
Tämä siis Kajaanin KV näyttelyssä jossa järjestetään la 9.1 agikisat iltakilpailuna.
katsotaan nyt...
----------------------
Paripäivää sitten opetin Niilolle uuden tempun; jalkojen välistä pujottelun.
Käskyna "tsip" ja menee ilman makupalaa jotain 6kertaa :D onnistuu myös jos pidän käsiä ylhäällä :p (huomaatteko kuinka laiska oon reenaamaan mitään järkevää Niksun kanssa?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti