6. syyskuuta 2010

Nuorten SM

Perajantaina startattiin aamupäivästä kohti Tampereen nuorten Agi & toko SM kisoja.
Autossa 3 koirakkoa meidän lisäksi, mutta hyvin sovittiin!

Lauantaina herättiin aikaisin ja lähdettiin kisapiakalle. Oli tooosi kylmä, mutta Jaffalla oli hyvä vire päällä. Aika meni siinä ykkösluokkia katsellessa, ja 14.30 aikaan päästiin tutustumaan kakkosluokkien rataan joka näytti tältä:

Ei vaikea, onneksi, mutta keppikulma ois voinu olla suorempi, koska siinä tuli vitonen mun väliinpitäämättömyydestä. Ohjasin siis koiran oikeaan väliin ja annoin sitten olla, jolloin pomppas suoraan kolmanteen väliin. Eka vitonen tuli kuitenkin neljännellä hypyllä, jossa vauhti ei aivan rittänyt yli hypättäväksi (rima alas).

Kontaktitit meni yllättävän hyvin, paitsi se keinu! En voinu ku nauraa sille; Kiipesi puoleen väliin, ja pysähtyi. Minä sitten aloin kannustamaan ja huitomaan että kiipeäisi lisää jotta keinu laskeutuisi. Se vaan katto mua sillä ilmeellä että "Mähän olen jo tässä keinulla, eksää nää?!" yhtäkkiä se keinu sitte alko pikkuhiljaa laskeutua, ja Jaffa kiipesi alas :D 6 sekuntia se siinä vaan patsasteli ja sen verran tuli myös yliaikaa.
Tulos 10rv (+6,00) sij.8/8




Kuvat Jenna Tajakka

Olin aika pettynyt. En saanu koiraa kunnolla kuumumaan siinä lähdössä, ja tuntu että kaikki tökki. Taso oli muutenkin melkosen kova.
Onneksi muut kassilaiset kuitenki teki hienoja tuloksia!!

Ja tässä vielä kuva aivan syötvän kauniista parson pennusta Jubusta.
Jaffa oli vähän liiankin kiinnostunut...


©Jonna Markkanen


Lohdutuspalkinto

Sunnuntaina herättiin taas aikaisin. Luvassa oli Päivi Männistön koulutus Lepmäälän Best-In areenalla.
Kaksi pitkähköä harjoitusta tehtiin, ja Jaffa oli täysillä mukana. Olipa kiva harjoitella puhtailla esteillä ja mattopohjalla. Loppujenlopuksi meni melko hyvin, ottaen huomioon ratojen vaikeusasteen ja mun ohjaustaidot + muisti :D

videota tulee joskus.

Loppupäivä menikin kisapaikalla TOKO-kokeita katsellessa. Tunnelma oli kyllä kun hautajaisissa, mutta kyllä mua tokokärpänen taisi silti puraista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti